8 Ocak 2012 Pazar

OYLAT HATIRALARI... :)

Haftasonu 2 günlüğüne İnegöl, Oylat Kaplıcalarına giden ablam ve eniştemin bizler için getirdikleri. Hediye almak da pek keyifli canım. :)))

Oylat hatırası bir adet sevimli mi sevimli bir tepsi ve buzdolabı süsü... :)

Otantik bileziklerimiz, mavi ve yeşil benim, mor olan küçük ablamın... :) Bu arada bunlar stres bileziği diye satılıyormuş sanırım.... :)))

İçinde bir sürü faydalı bitki bulunan Osmanlı Çayı... :) Öyle deniyormuş...
Bir de olmazsa olmaz Kestane Şekeri... :))

ve işte Oylat hatırası tepsimizle kışa yakışan bir içecek boza ve yanında da leblebi, buyrun almaz mısınız? :)

14 yorum:

  1. Almazmıyıııım:))Hepsinden alırım:))

    YanıtlaSil
  2. ay teşekkürler canım güzel ikramın için.memnuyetle kabul ederiz hediyelerinizi iyi günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar, hediyelerini gülegüle kullan canim, bozandan bir yudum aliyorum, cünkü hic denemedigim bir icecek,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. aldım bilee taatlımm..
    :)
    çok güzeller her biri..
    sağlıkla kullan:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler arkadaşlar, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  6. O ALMAZMIYIZ.NEFİS...KİM SEVMEZ BÖYLE GÜZEL HEDİYELERİ..........

    YanıtlaSil
  7. marifetellerimizde: teşekkürler, sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel ve ince düşünülmüş hedyeler güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  9. pastabahçem: değil mi, bence de. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  10. Hediyeleriniz öyle güzelki güle güle kullanın. Ama alttaki boza-leblebi ikilisi nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
  11. Of of boza alınmaz mı hiç..Ayrıca diktiğin eteklere bayılıyorum. Pazardaan alınmış bir sürü kumaşım var. Dikiş bilmediğim için dikemiyorum. Ama o kadar kolay anlatıyorsun ki, bir gün cesaret edeceğimi umuyorum. Yalnız bir sorum olacak. Eteğin en üstteki parçası, yani bele gelen, o da hiç oyuntu vermeden düz mü kesiliyor. Bir de katlı eteklerin beli lastikli mi? İki soru oldu bu arada:)Şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  12. aslı: çok teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. lilahandcraft: canım üst parçada hiç oyuntu yapmıyorum, düz kesiyorum, ama istersen oyuntu da yapabilirsin. Evet eteklerimin beli lastikli. eğer soruların olursa memnuniyetle cevaplarım, sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. YaaaaAAAAAAaaaa! diye bi haykırasım geldi :D Niye niye niye?
    Kestane şekeri, o güzel bileklikler, ve tadını hiç bilmediğim boza için.
    Ben hiç boza içmedim, acaba bunca zamanımı beyhude geçirmiş sayılır mıyım pek kıymetli blog sahibem?
    Nasıl bişey acep tadı..

    Bileklikler cidden çok güzel ama. MAvi ve yeşil seçiminle tebrik ederim zira en güzel onlar :D Hele yeşil.. oyyy.. :)

    YanıtlaSil