27 Kasım 2010 Cumartesi

BU HAVADA NE YAPILIR? KİTAP OKUNURRRRRRRR... :)))

  Kitapyurdu adlı siteye üye olmamla birlikte, sürekli yeni çıkan kitapları tanıtan mailler alıyorum. Son aldığım maillerden biri de Can Dündar'ın Lüsyen kitabı içindi. Can Dündar ve tarihi bir kitap ikilisi birleşince bu kitabı almak farz oldu bana...



Hava kapalı, hafiften bir rüzgar var. Eeeee bu havada ne yapılır? Geçilir pencere kenarına, tül biraz aralanır ve başlanır kitap sayfaları arasında dolaşılmaya. Başlangıç itibarıyla güzel gidiyor, eminim sonuna kadar bir solukta okuyacağım... :)))

Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum, sevgiyle kalın.... :))

9 yorum:

  1. BEN DE MERAK ETTİM KİTABI ŞİMDİ...

    YanıtlaSil
  2. bende mimin var, alır mısın lütfen... :)

    YanıtlaSil
  3. Emine: Tavsiye ederim, güzel gidiyor. :)

    Ruşen: Hemen alıyorummm. :)

    YanıtlaSil
  4. en iyisi bence.yok kitap okumak gibisi bence.sevgiler arkadaşıma

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler mintininmutfağı, tavsiye ederim güzel bir kitap. :)

    YanıtlaSil
  6. henüz okumadığım ama muhakkak okuyacağım meraktan öldüğüm kitap en sevilen yazarlardan birisi

    YanıtlaSil
  7. morinek: Ben okumaya devam ediyorum, sevdim kitabı, tavsiye ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. artık bir can dündar okumalıyım...

    YanıtlaSil
  9. Essra: Okuyun bence, tavsiye ederim, selamlar. :)

    YanıtlaSil