28 Haziran 2012 Perşembe

DOLMALIK BİBER OCAKTA... :)

Ben de pc başında sizlerle şekerler. Bugün yemek benden dedim ablama ve geçtimmmm mutfağa. Bugünkü menü çorba ve dolma. Dolmalık iç malzemeyi karıştırırken o kadar güzel koktu ki, neredeyse çiğ çiğ yiyecektim... :)) Kıyma, soğan, domates, tuz, karabiber, maydanoz ile çiğden iç malzemesi hazırlanır. Temizlenen dolmalık biberlerin içleri tuzlanır ve iç harcıyla buluşur... :))

Sonra üstlerine meşhur domates şapkalarımızı giydiriyoruzzzzz. Kalan domatesi rendeleyip bir bardak su ile tenceremize koyuyoruz. Pişmeye hazırrrrr... :)

Sizlerin menüsünde neler var şekerler, diğer günler için fikir olsun hepimize... :)

18 yorum:

  1. ohhhhhhhhh oh...yanına da koy yoğurdu sonra değmesin kimse keyfime:)))
    ellerine sağlık...
    biz tavuklu pilava kaşık sallıyacaz bu akşam:))Yanında bol cacık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhh misss desene, afiyet bal şeker olsunnn... :)

      Sil
  2. Pişerken ev de miss gibi kokmuştur şimdi :) Afiyet şeker olsun tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tşkler şeker, sevgiler... :)

      Sil
  3. oh afiyet olsun...
    bizde etli taze fasulye, zeytinyağlı semizotu, pilav ve cacık var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size de afiyetler olsun, menü bir harika, elinize sağlık... :)

      Sil
  4. Mmmmm, kokusu buralara kadar geldi sanki... Ellerinize saglik... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Bizde de dolma var ama yaprak sarması da:) birde ben iç harcına neler koyuyorum bir bilsen o kadar güzel kokunca da çiğ çiğ yiyorum:)
    Afiyet olsun size de..
    Hayırlı Cuma,lar şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen neler koyuyorsun içine, bak ben de merak ettim..Hayırlı Cumalar... :)

      Sil
  6. Ellerinize sağlık; ben de kaç gündür biber doldursam diyorumdum tevafuk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tevafuk olmuş, sevgiler... :)

      Sil
  7. bende z.yaglı biber dolam yapıcam vakit bulabilirsem =)
    banada beklerim =)

    YanıtlaSil
  8. Bu menüyü bende kopyalayayım bari ,pek severiz.Kokusunuda şu an hayal ediyorum..Nefis nefiss.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi yaaaa, ben de bayıldım resmen... :)

      Sil
  9. siteni okurken ne yemek yapcam derdinden de kurtuldum,oh mis:) ellerine sağlık becerikli hatunsun vesselam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok teşekkürler, uçuyorum şu an... :))

      Sil