2 Ocak 2013 Çarşamba

ÇARŞAMBA GANİMETLERİ...

Bizim meşhur Çarşamba pazarına gidip uzun uzun alışveriş yapmayalı çok olmuş, bugün bayağı bir özlem giderdik kendileriyle... :) Bakalım neler almışım... :)

Kesinlikle çakma olmayan eşofman üstü, içime sinerek aldıklarımdan...10 tl... :)

2 adet aynı model hırka. Aslında ilk önce kahve tonunu almıştım, sonra satıcı bayan gaza getirdi, siyahını da aldım... :) Bu tarz hırkalar kurtarıcı oluyor, tanesi 10 tl...

ve mikili polar pijamammmm, çok şeker amaaa... :) Her yerde 10, 7.5 neye göre satıyorlarsa, ben yaşlı bir teyzeden 5 tl ye aldım... 

Bunlar da telefon faturamı ödemek için gittiğim alışveriş merkezinde uğradığım dükkanda karşıma çıkan küpeler, ben sevdim, takıların bir kısmı indirime girmiş, haberiniz ola... :)

Allah hepsini sağlık ve huzurla kullanmayı nasip etsin. Sizler nasılsınız şekerler... (:

19 yorum:

  1. KISKANIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!

    YanıtlaSil
  2. Verimli bir alışveriş olmuş güzel şeyler almışsınız, güle güle sağlıkla kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle, iyi günlerde kullan inşaallah.

    YanıtlaSil
  4. o kesinlikle çakma olmayan eşofman üstünüzü çok beğendim ayrıca bende o polar pijamalarsız kışı geçiremeyenlerdenim. Çok üşüyenler için birebir gerçekten :) güzel günlerde giymek nasip olur inş.. sevgilerle..

    YanıtlaSil
  5. bana gelmişsin ben zaten üyendim biraz geç gelmişsiniz

    YanıtlaSil
  6. ahh çarşamba pazarı nasıl bir yer orası...1 kere gittim annem çeke çeke çıkarmıştı beni :)) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan hepsi çok güzel...

    YanıtlaSil
  8. canım eşofman üstüne ve mikili eşofmanına bayıldım...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  9. Çok teşekkürler kızlar, daha cicileri sizlerin olsun...

    YanıtlaSil
  10. Ay o nasıl orjinal öyle o fiyata nasıl satarlar onu ben onun 10 katını vermişken hiçç iyi olmuyor bunları görmek:)
    Yine pek bir bereketli olmuş..Keyifle giy!

    YanıtlaSil
  11. ay ne kadar ozendım anlatamam:(((bende pazara gıtmeyelı yıllar oldu:(((((((((((((soyle bır arkadas bulsam takılsam......

    YanıtlaSil
  12. O bijamadan 2 denede ben aldımkine 10 tl'den ama=(((Eşofman üstü çok güzelmiş o fiyata harika ...Güle güle kullan canım=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet doğrudur canım, havalar ısınsın bizim pazarda 2- 3 tl ye falan düşer eminim... tşkler canım...

      Sil
  13. 5 tlye çok uygun fiyata almışsın eşorfmanı
    bu ara çok revaçta

    ama ben senden daha ucuza mal ettim :)
    kumaş aldım 5 metre bundan 4 tane eşorfman çıkar sanırım :)
    2 gelinlerimize bi kızıma 1 de bana yapıcam kısmet olursa..
    Makine aldığımdan beri doyamıyorum dikişe:)
    Bi aydır dikiş üzerine ne blog varsa talan ettim geziyorum :)

    hepicğini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşkler sağolun, tabi ki insan kendi dikince çok daha ucuza mal olur...

      Sil
  14. ya sen bunları nerden alıyosun seker? yaz olumu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya tüm pazarı turlayınca bir şekilde karşıma çıkıyor, özellikle bir yer vermem zor olur, bir de sürekli tezgahların yerlerini değiştiriyorlar. mesela hırkayı aldığım bayan geçen hafta aynı yerde değildi, değişiyorlar ve bazen de aynı satıcıları göremiyorum...

      Sil