18 Ağustos 2017 Cuma

KARIŞIK POST... (:

Tatil tüm hızıyla devam ediyor. Şunun şurasında bitmesine ne kaldı ki, zaman işte bir çırpıda geçiveriyor. Bakalım neler var arşivimizde... :)

 Aslında bu pideyi yapalı bayağı olmuştu, bizim tadına doyum olmayan klasik macır böreklerimizden, iç malzemesi size kalmış. Ben mesela çiğ soğan çok sevmem, ama soğan pidesine bayılırım... :))
Blogda ayrıntılı soğan pidesi tarifi için tıklayınız... :)

 Maharetli arkadaşımın kendi boyadığı sehpaları, oldum rengarenk der gibiler... :))

 Yaz dikiş kursuna gelen Suriyeli bir kız vardı, liseye gidiyor. Burada yaşıyorlar, dikiş merakı nasıl başladı bilmiyorum ama ben ondaki azme bayıldım. Bu da onun diktiği kot çanta, kendi süsledi... 

 Kursta diktiğim son parça, kimono tarzı kıyafetlerin içine giymek için diktim, uzun uzun güzel oluyor... :)

 Arada kafa dinlemece, doğayla başbaşa... :)

Bu da arkadaşımın diktiği plaj kıyafeti, burada çok net olmasa da çok klas bir havası var, hoş olmuş bence... :)

Arada böyle karışık postlar arşivi temizleme adına iyi oluyor, şimdilik bu kadar, tekrar görüşmek üzere... :)

2 yorum: