16 Aralık 2010 Perşembe

BEYAZ SAAT TAKINTIM, BİRİ BENİ DURDURSUNNNNN. :)

 Uzun yıllardır kullandığım yadigar bir saatim vardı, büyük saatler moda olduktan sonra gözüme miniminnacık gelmeye başlayınca, kendimi bir saat dükkanında arkadaşlarla saat beğenirken buldum. Bir bakmışım, bir adet tam gönlüme göre bulmuş ve koluma takmışım. Yaklaşık 2 aydır da kendisiyle aramızda kuvvetli bir bağ oluştu, çok severim kendisini.

Normalde saat çok güzel bir aksesuar. Ama ben öyle onlarca saatim olmasına bir anlam veremediğim için, hep tek saatle yetinmişimdir. Ama gelin görün ki, bu sıralar beyaz saate takmış durumdayım. Saatçilerin önünden geçerken, ama her nevi ; seyyar, pazardaki, dükkan hep gözüm kayıyor. Çok güzel geliyorlar gözüme, hani gel beni al diyorlar. İşte bunlardan birkaçı. Buyrun, şuradan alayım sizi... :)))






Birkaç şeker şey, bloğum beyazlara bürünsün istedim. :))) Artık birgün nefsime yenilip alır mıyım, yoksa tek saatliliğe devam mı ederim bilmiyorummmm..... :))))


15 yorum:

  1. ben saat takmayı sevmem ama beyaz ice watchlar beni bile cezbetti, tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Bende bunlardan istiyorummm 1 taaneeeeee...

    YanıtlaSil
  3. Hepiciğide şık seç seç kullan sana feda olsun şekerim:))Benn saatli yaşarım hep ama saat kullanamam nasıl oluyorsa:))Hayırlı Cumalar

    YanıtlaSil
  4. Güzel saatlermiş gerçekten, bakalım ne kadar sabredebileceksin almadan..:))Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller bence değişiklik yapıp alınabilirler....

    YanıtlaSil
  6. saat kullanma alışkanlığım yok,e yani benim hiç saatim yok aslında:))cep telefonum sağolsun o işimi de görüyor..ama bu saatler de süpermiş yani:))

    YanıtlaSil
  7. ben en çok 2. beğendim, alıp almama konusunda ne diyeyim ki?
    tercih senin...
    bu arada lahmacun kıyması çiğden konuluyor,pişiyor mu evet pişiyor , için rahat olsun , sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar ben de taktım beyaz saatlere. Çok şık görünüyorlar. Heryerde o kadar çok var ki, gel beni al diyorlar :)

    YanıtlaSil
  9. selam:)
    Ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim arkadaşım bende iadei ziyarete geldim bu şık saatler karşıladı beni ben de bir saat hastasıyım bunlardan birini de alsam da iyileşsemmi acaba:))))
    neyse şimdilik hoşcakal
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. 3*4*5 no bana uyar bu arada durrrrrrrrrrrrrrr=)

    YanıtlaSil
  11. Güzel görünüyorlar :) Bende hiç saat kullanamam yahu.
    Sabredebilecekmisin göreceğiz :D

    YanıtlaSil
  12. 3 ve 4 ü beğendiğimi söyleyebilirim.Saat kullanmayı seviyorum.Siyah ve beyaz favorim benim de:)

    YanıtlaSil
  13. beyaz seramik kordonlular gönlüme düştü bile

    YanıtlaSil
  14. Anlaşılan beyaz saat bayağı bir gönlümüze girmiş, bu arada ben aldım. :P yakında sizlerle paylaşırım. :)))

    YanıtlaSil