24 Aralık 2010 Cuma

BEYAZ SAATİM VE KOMBİNİMMMMM...

İşte sonunda o da oldu, beyaz bir saat bileğimi süsledi. Ama öyle çok masraf yaptırmadı bana sağolsun, ehh napalım, güle güle kullanalımmmmm... :)))


Bu arada etek pileli, ablam dikmişti. Çok sevdiğim eteklerimden biri... :)



Takı yapan arkadaşlara fikir olsun diye kolyemi yakından gösteriyorum. Aslında çok basit bir yapımı var,
2 tane siyah objenin arasında tül kullanılmış, tülün altında ve üstünde de metal objeler var, en altta da zincirler kelebek detayıyla zenginleştirilmiş.

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorummmm, esen kalınnnnn... :)))


25 yorum:

  1. Siyah beyazz! Mor'dan sonra en sevdiğim ikili renk :)
    Pek şık görünüyo kombinin bence :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şık canım.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.BENDE ÇOK SEVERİM SİYAH VE BEYAZIN BİRLİKTELİĞİNİ..

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. her şekilde yelekli kombinleri çok seviyorum ben..:)Çok güzel güle güle giy..:))

    YanıtlaSil
  6. valla ben hemen kolyeye odaklandım cok guzel ayrıca kombinde cok hoş cnm

    YanıtlaSil
  7. güle güle giy
    ben debeyaz saat alı kolumdan hiç çıkarmayanlardanım.

    YanıtlaSil
  8. güzel günlerde kullan, hepsi çok hoş...

    YanıtlaSil
  9. iyi günlerde giy arkadaşım,oldukça hoş bi kombine olmuş gerçektenn..

    YanıtlaSil
  10. Canım,
    çok şık ve zarif. Giyince kimbilir ne hoş olmuşsundur. Takıların da çok yakışmış.
    En iyi günler de kullanman dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. Mailini bekliyoruuuumm..Yılbaşı kurabiyeleri hediye edeceğim:)

    YanıtlaSil
  12. her zamanki gibi çok şık:):):)

    YanıtlaSil
  13. En sonunda kavuştun yani cicine. Güle güle, iyi günlerde kullan. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. sağlıklı günlerde giy cicilerini canım.çok güzel bi kombin.sewgiler bloguma beklerim:)

    YanıtlaSil
  15. saatin cici güle güle kullan

    YanıtlaSil
  16. Çok şık
    siyah beyaz her zaman favorilerim arasındadır.
    kolyede çok ciciymiş.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Çok teşekkürler arkadaşlar, daha şık ve daha cicileri sizlerin olsun inşallah. Hayırlı hafta sonları. :)

    YanıtlaSil
  18. benim beyaz saat gelmedi maalesef.bulamamış kocacık.burdan alıcam.beyaz saat aşkım git gide artıyor.güle güle kullan

    YanıtlaSil
  19. Beyaz saat bendeeeeeee istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  20. canim gule gule kullan...cok ciciler...

    YanıtlaSil
  21. ben böyle karşımdakinde görünce bayılıyorum kolyelerei takılara diyorum kendimde yapacağım böyle şıklık, gidiyorum beğenemiyorum elim boş dönüyorum hep. Ya da belki de sevmiyorum almayı ama beğeniyorum! tebrikler - çok orijinal olmuş!

    YanıtlaSil
  22. sevgili meslektaşım.sihirlitencereyi ziyaretiniz için teşekkürler..ben de hep şöyle derim ;1978'den beri okula gidiyorum...:)) Çok severek yapıyorum mesleğimi :)Bu arada beyaz saatiniz çok güzelmiş...güle güle kullanın ;görüşmek üzere :)
    sevgiler ;çiğdem !

    YanıtlaSil
  23. Siyah beyaz ne de güzel bir uyum ve şıklık yaratıyor. Hepsi çok güzeller iyi günlerde kullanmanı dilerim.

    YanıtlaSil
  24. bende mimin var, alır mısın lütfen...

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Başka Yarınlar

    İmrûz cemâl-i tü sîmâ-yı diger dâred
    İmrûz leb-î nûşet helvâ-yı diger dâred

    Bugün yüzünde bir başka güzellik var senin,
    bugün dudağında başka bir tad var,
    boyunda başka bir yücelik
    Bugün kırmızı gülün bir başka daldan

    Ayın gökyüzüne bugün sığmamış
    Göklere benzeyen göğsün bugün daha geniş
    Hangi yanından kalktın bu sabah, söyle,
    bir başka kavga var dünyada senin yüzünden,
    dünyada bir başka gidiş

    Biz senin gözlerinden gördük
    arslanlara meydan okuyan o ceylanı,
    Başka bir ovası var o ceylanın bugün
    iki cihandan da dışarı

    Seven insanın ayağı mı yok,
    işte ona ölümsüzlük kapandı
    Yukarlarda onunla uçar gider

    Gözlerinin denizinde onu arama
    Oinci bir başka denizde

    Bakarsın bugün sever bu yürek,
    yarın sevilir bakarsın

    Yüreğimin özünde başka yarınlar var

    Mevlana Celaleddin Rumi



    Mavlana Rumi, 30.09.1207, Balkh, Persian

    YanıtlaSil