28 Aralık 2010 Salı

EL EMEĞİ BİR ETEK DAHA VE AYRICA DA KOMBİNİMMMMM... :)

Aslında bu eteğim yeni değil, dikeli 3-4 yıl olmuştur, sizlerle paylaşmak istedim. En çok sevdiğim eteklerimden biridir kendileri. :)

Desenli kumaş az olmasına rağmen pazardan alındı, nasıl olsa başka bir kumaşla birleştirilip bir şeyler yapılır diye. :))) İnce kadife. Evde ona uygun yine morlu bir ince kadife vardı, eee ne naptık, hemen bir kat etek diktikkkk.... :))) Etek 6 kat, bazı kat aralarına ince kurdela dikip renk katmaya çalıştıkkkk... :)))



Kat etek dikmek çok zor değil, kesinlikle dikişe hevesli olan arkadaşlar denemeli, tavsiye ederim.

 Güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, şimdilik hoşçakalın, sevgilerrrrr... :)))

16 yorum:

  1. m.ö. bizaman etek dikmiştim dediğiniz gibi zor değil

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel.Ama benim için zor gibi,acemi bir terzi olarak:)
    Örtüler felan dikebiliyorum ama kıyafet çok emek istiyor gibi,mesela dikebilsem kendime cepken dikmek isterdim önce...

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Ben bi etek dikmiştim, ah onu annem atmayaydı da koyaydım bloga :D Ne gülerdi herkes Allah bilir :D
    Yalnız senin eteklerde benim gözüm kalıyor şekerim, bilemiyorum hani yaaanii :)
    Mor da en sevdiğim renk.. Çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş canım.güle güle giy.ne güzel dikiş bilmeyi çok isterdim.

    YanıtlaSil
  5. Hoş bir etek ve dolayısıyla hoş bir kombim olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir kombin olmuş güle güle giy..

    YanıtlaSil
  7. aaayyy ben buna bayıldım kumaşı kadifemi.?

    YanıtlaSil
  8. çok güzelmiş canımm, ellerine sağlık, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  9. güzel kombin yapmışın moru sevenlerdenim

    YanıtlaSil
  10. üstüme alınıyorum, tavsiye için teşekkürler:))), mutlaka deneyeceğim çünkü çok güzel olmuş yine, eline sağlık...

    YanıtlaSil
  11. merhaba meslektaşım.pek mi becerikliymişin.ben de heves var beceri yok.neyse artık yetenekli arkadaşlara bakar bakar dururuz...

    YanıtlaSil
  12. neval: evet kesinlikle çok zor değil, biraz heves o kadar. :)

    sevgilerimle: İnşallah istediğiniz şeyleri dikebilirsiniz, sevgiler.

    umutfak: moru ben de çok severim, demek eteklerime bayılıyorsun, o zaman beni izlemeye devam ettt. :)))
    bu arada cidden etek dikmesi en kolay giysi bence, ben genelde yardım alıyorum biçerken, gerisini yapabiliyorum. en önemllisi biçmesi ama. sevgiler şeker. :)

    YanıtlaSil
  13. umutluhayat: teşekkürler, inşallah öğrenirsiniz, bir başlangıç yapın bence, hiç beklemediğim insanlar dikiş dikebiliyor az da olsa, bir kursa gitmekle işe başlayabilirsiniz mesela. :)

    ham ham ev yemekleri/ serpil/ asahhara : teşekkürler, sağolun.

    dokuztepe: oh ne güzel, bak birisine ilham olduysam ne mutlu bana, kolay gelsin şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  14. keyfi sibel: bloğuma hoşgeldiniz, kesinlikle herkeste beceri vardır bence, ama işte açığa çıkartmak önemli, ben de çok becerikli değilimdir ama, elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışıyorum aklıma estikçe, ama bunda ablamın emeği de var, o büyük destekçim bu konuda. :)

    YanıtlaSil
  15. keskin makas: evet kumaşı kadife, hani ince fitilli kadifeler var ya onlardan.

    yemyeşildeniz: çok teşekkürler, sağolun. :)

    YanıtlaSil