30 Aralık 2010 Perşembe

FİRARPEREST...

Geçen gün taze aldığım kitaplardan biriydi Firarperest ve blogda yayınlayınca arkadaşlar yorumları bekliyoruz dediler kitap hakkında. Okumaya başladım, neredeyse bitiriyorum bile. Ben beğendim, hatta çok beğendim. Firarperest bir deneme kitabı, kısa yazılardan oluşuyor. Çoğu yerde '' evet, evet öyle, kesinlikle katılıyorum'' diyorsunuz. Sıkılmadan okuyabileceğiniz, akıcı bir kitap. Okumak isteyenlere tavsiye ediyorum. :)


Bu arada kitabın içindeki karikatürler M.K.Perker tarafından çizilmiş, onlar da kitaba ayrı bir renk katıyor. Birkaçını paylaşmak istedim.


Annesinin Oğlu... Tabiri caizse ana kuzusu... :)))


Anarşist Aşklar.. Lay lay... :)))


Bencil Bir Adam Sevmek... Aman aman Allah korusun. :)))

İşte kitabın içinden birkaç başlık ve yazılara uygun karikatürler. Şiddetle tavsiye ederim, okumaktan pişman olmayacaksınız, benceeeeee... :))))

Note: Bu arada öğrendiğim kadarıyla bu kitap Elif Şafak' ın köşe yazılarının derlemesiymiş. Gerçekten de yazı başlıklarını google dan aratınca çıkıyor eski tarihlerde. Ben Elif Şafak sürekli okuyan, takip eden biri değilim, bu açıdan bu kitap kesinlikle güzel geldi bana. Ama ben köşe yazılarının kitap haline getirilmesini çok doğru bulmuyorum genelde. Bunu da belirtmek istedimmmmm. :)))

20 yorum:

  1. Kitap okumayı bende çok severim :)Eminim ki güzel bir kitaptır.EEe ne de olsa Elif Şafak...İnşallah alıp okuma fırsatım olur benimde...

    YanıtlaSil
  2. ben çok kitap okuyan biri değilim çocuk olduktan sonra fırsatım olmuyor eskiden okurdum amam bu kitabı okumayı düşünüyorum çok merak ettim belki tekrar okuma alışkanlığımı kazanırıma.9.9.9

    YanıtlaSil
  3. okuyacağım nerdeyse ... ama sevmiyorum bu kadını yahu

    YanıtlaSil
  4. İlk fırsatta,okumak isterim.
    Mutlu,huzurlu,sağlıklı seneler...

    Kucak dolusu,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. ßen hiç Elif Şafak'ın kitaplarından okumadım ya :) İlgimi mi çekmediler neden bilmiyorum..
    Ama bu sefer bu Firarpereste göz koydum, alacağımdır! :))
    Karikatürleri de beğendim.

    YanıtlaSil
  6. mutlu yıllar diliyorum içinde aşk, sevgi, heyecan, mutluluk, sabır, bereket, sağlık ve huzur taşıyan..:)
    Deniz GÜNEŞ.

    YanıtlaSil
  7. Bunu bende okumak çok istiyordum tatlım ilk fırsatta alıcam inş:)

    YanıtlaSil
  8. Bu yılbaşı sevdiklerinizle birlikte mutlu huzurlu bir yıla başlangıç yapmanızı ve tüm yılınızın aynı güzellikte geçmesini diliyorum..
    YENİ YILINIZ KUTLU OLSUN....!

    YanıtlaSil
  9. ben de merak edip bakmıştım kitaba habertürkte pazar günleri yazdığı yazıların derlemesi olunca almamıştım.genelde öyle yapıyor elif şafak güzel bir kitap öncesi böylr derleme yayınlıyor yeni kitabını merakla bekliyorum..
    nice güzel senelere inşAllah..yeni yılın kutlu olsun canım...

    YanıtlaSil
  10. ben de merak etmiştim bu kitabı,Elif şafak okumaya başlayalı 1 yıl ancak oluyor,daha önce hep bi önyargım vardı.İlk önce Aşk ı okudum arkadaşlarımın yoğun ısrarlarıyla sonra Pinhan ı, kalemi hoşuma gitti.Firarperest de d&r da alınacak kitaplarımın arasındaydı henüz sipariş vermemiştim.Ama yazılarından derleme olduğunu bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  11. Elif Şafak köşeyazıda mı yazıyomuş :)
    Hiç bilmiyodum,şaşıracak bişey yok aslında ama şaşırdım nedense :)
    Aşk kitabıyla tanıdım kendisini,ve hayran kaldım..
    Bu kitabı da alıp okumak istiyorum kesinlikle,googlede de bakıcam öncelikle :)
    Mutlu haftalar diliyorum..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. Bu kitabı okumak isteyenlere tavsiye ederim, ama köşe yazılarını takip edenler için gerek yok sanırım.

    Zeliha-umut sepeti, evet köşe yazısı da yazar Elif Şafak. Bu arada ben size Siyah Süt kitabını da tavsiye ederim, kesinlikle okumalısınız.

    YanıtlaSil
  13. Hepimizin bildiği ama yazıya dökemediği gerçekler.Elif Şafağı beğenerek okuyorum.

    YanıtlaSil
  14. Kardeşim: evet Elif şafağın güzel bir tarzı var, seviyorum ben de, bloğuma hoş geldiniz, her zaman beklerim. :)

    YanıtlaSil
  15. kusura bakmayın ama ben bu olumlu görüşlere katılmayacağım . Bir erkek okuyucu olarak sürekli kadın / erkek karışılaştırılması yapılmış . Bugunler izlediğimiz kötü haberlerin tekrarını kitapta yaşar gibi hissettim. Bu sayfalar ilerledikçe beni boğdu. başka kitaplarında ki bazı cümleler tekrar edilmiş. Vasat bir kitap .

    YanıtlaSil
  16. aggressive: :) bir kitaba herkesin bakış açısı ve beğenirliği farklıdır tabiki de. yorum için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  17. benn okudumm çokk güsell , harika diebileceğim nitelikte bir kitapp aklınaa takılann sorularr yada hiç beklemediğinn senler var içindee okumanızıı tvsie ederimm..

    YanıtlaSil
  18. şu kadını bi sevemedim gitti ya :(
    3 kitabı var evimde ama bitanesini bile alıp okumaya fırsat olmadı
    her seferinde elim gidip gidip geri geliyo :(
    tam yelteniyorum bu kez okuyucam diye yine nafile :(
    kısmet olmuyo ne hikmetse okumak
    önyargımdan ötürü sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında kitapları güzel, ama ön yargı belki de etkendir...

      Sil