27 Aralık 2010 Pazartesi

ÇOK TAZE KİTAPLARIM VE MİNİMİNNACIK BİR KİTAPPPPP... :)))

Geçen gün öğrencilerimden birine, dersane hocası bir kitap hediye etmiş, sınıfa sorulan soruyu bilmiş.
 '' Size göstereyim'' deyince ben de '' aa göster hadi bakalım'' dedim. Kitabı görmemle birlikte '' ayyyyy ne sevimli bir şey buuuu'' nidaları bütün sınıfta yankılandı. :)))



Kitap Yapı Kredi Yayınları' nın okurlarına armağanı, gördüğünüz üzere miniminnacık, sevimli mi sevimli bir kitap. :))) Adı görüldüğü üzere Kitap Sözleri  (ya da görülmediği üzere (: ) İşte size 95 sayfalık kitabımızdan bazı faideli cümleler... :)

Alem bir kitaptır ki seyahat onu mütalaa etmek demektir.  
Abdülhak Hamit Tarhan ( Lüsyen kitabını yeni bitirdim, direk gözüme takıldı bu isim (: )

Kitapları iki gruba ayırmak mümkündür. Günün kitapları ve her zamanın kitapları.
Ruskin (kesinlikle katılıyorum, herkesin bir başucu kitabı vardır)

İyi bir kitap, iyi bir arkadaştır.
Bernardin de Saint-Pierre (bana kitabını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim (: )

Evet bu arada ben de size yeni kitaplarımı göstereyim, tazecikler, bugün alındılar. Hem üstteki kitabımızla farkı görmüş olursunuz. :))))


İlki Elif Şafak kitabı, Firarperest. Okumaya başladım bile, sürükleyici bir kitap gibi duruyor. :) Diğeri de Mutluluk Projesi by Gretchen Rubin. Onu da Firarperest bitsin, okumaya başlarım. Yorumları da sizinle paylaşırız inşallah.

Şimdilik hoşçakalın, güzel bir hafta diliyorum hepinize. :)))

13 yorum:

  1. kitaplar güzel kalem hepsinden güzel bayıldımm ona :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker bir kitap bayıldım.

    YanıtlaSil
  3. Kitapcıka baaakk :) mınımınımınnnaacııık :)))
    Firarperest alacağım kitaplar arasında, bi fırsat bulupda kitapcımı talan etmeye gidebilsem :/

    YanıtlaSil
  4. Thanks, wonderful Lady!I love Istambul - Constantinopla...Sophia - Sufi...I´m a lover...I'm a dreamer...Kiss.

    YanıtlaSil
  5. firarperest yorumunu merakla beklıyorum hemen bıtır ona gore alayım bu ara elimde kı son kıtabıda bıtırdım çunku:)

    YanıtlaSil
  6. Firarperest yorumlarını merakla bekliyorum. Ben henüz almadım, elimdekileri bitirince ilk olarak onu okumak istiyorum..Şu anda Bin Muhteşem Güneşi okuyorum , arkasından Jerome K.Jerome 'un Three Man in a Boat ve Yaşak Kemal'in Binboğalar efsanesi var;...liste uzun zaman kısıtlı..ama okumakla nefes almak aynı şey...bi de yanında bir fincan kahve varsa...minik kitap çok sevimli...kitapçılarda vardır herhalde..bir bakayım, ben de öğrencilerime hediye edebilirim...sevgiler , çiğdem :)

    YanıtlaSil
  7. Elif Şafağın bir kitabını okudum AŞK beğenmiştim firarpereti de alacağım..

    YanıtlaSil
  8. çok şeker mink kitap,kalemde çok şirin:):):)

    YanıtlaSil
  9. minik kitap çok güzelmiş, çok iyi fikir sevdim ben bunu..:))sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. ay ne guzel sey o oyle minik kitap..kalemde harika...malasef Elif Safak'in Ask kitabini neredeyse 4 aydir okuyorum...utanarak soyluyorum..bir turlu bitmiyo ya...sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Nur: Teşekkürler, kalemi ben de çok seviyorum.

    a.y/ çeşnici handan: evet kitap kesinlikle çok şeker, bayıldım ben de.

    umutfak: hocu firarperest güzel gidiyor, akıcı, eğlenceli, tavsiye ederim. :)

    lady sophia's lover: thank you stopping on my blog. I was very happy with your comment. Looking forward to seeing your comments everytime. Take care of your self. :)

    YanıtlaSil
  12. papatya ve kahveci: Kitap kısa deneme yazılarından oluşuyor, ben beğendim şahsen, şu ana kadar okuduğum yazılar eğlenceli ve akıcıydı, elif şafak tarzını seviyorum, eğleniyorum okurken. kitabı tavsiye ediyorum.

    ham ham ev yemekleri: firarperest de güzel bir kitap, sıkılmadan okursunuz. :)

    keskin makas: teşekkürler, kalemimi ben de çok seviyorum, bir öğrencim hediye etmişti. :)

    YanıtlaSil
  13. dokuztepe: teşekkürler, kesinlikle iyi fikir. :)

    rozer' in annesi: bazen öyle oluyor bana da, bir kitaba bir türlü adapte olamıyorum, sürükleniyor da sürükleniyor, ama bu kitap kısa kısa yazılardan oluşuyor, eğlenceli ve akıcı. :)

    YanıtlaSil